Vargen: Det verkar ha framkommit kritik för att han inte är lika påslagen varje match och ibland försvinner ur matchen eller fuskar lite i sitt ansvar. Det jag läste var att det var en anledning till att han inte gick ännu tidigare. Han har definitivt talangen för att bli riktigt djävla bra.
+ 1