Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Elton är en kul spelare att ha i vårt annars trubbiga lag idag. Hoppas det kommer in ett par tunga poängspelare nu i slutet. Blir intressant att följa Falkenhäll också som öste på bra då han fick chansen.