+ 1
Inlägg: 3039557
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Man tänker Timander, som inte gick spikrakt. Utlånad till Husum minns jag, men blev stabil. Gillar att MoDo satsar på backar med fysik, sen har vi spelare som Hallin. Bra mix.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Finns 2 till i J 20 som kanske kan få prova att få komma in och få lite speltid och smälla på stjärnorna i motståndarlagen.
www.eliteprospects.com/player/718740/mans-wiberg
www.eliteprospects.com/player/897558/gordon-palmgren
Finns 2 till i J 20 som kanske kan få prova att få komma in och få lite speltid och smälla på stjärnorna i motståndarlagen.
www.eliteprospects.com/player/718740/mans-wiberg
www.eliteprospects.com/player/897558/gordon-palmgren
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Fohlin som gick till Västerås var väl dessutom bänkad där och fick knappt spela alls. Undrar om man inte glorifierar sådana som han, Wahlberg, Berg och Ingmans insatser. Berg har utvecklats, men rest. Nja...
2 av dom är våra 2 defensiva monsterbackar till Juniorer..
Knights
Hägglöf
Som skal spela om en plats i år!