Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Man tänker Timander, som inte gick spikrakt. Utlånad till Husum minns jag, men blev stabil. Gillar att MoDo satsar på backar med fysik, sen har vi spelare som Hallin. Bra mix.