+ 1
Inlägg: 3039579
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Rätt skönt att vi ligger lågt och får in 2 nya spelare. Känner ändå bättre vibbar för säsongen som kommer. Publiken i Ö-vik vill se ett köttande lag som vinner. Skiter i hur snyggt det ser ut.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Men nu är det bara kaffe och glass med jordgubbar.
I soffan och strecktitta på nya serien Dutton Ranch.
Kvinnor med stake i den i serien.
I soffan och strecktitta på nya serien Dutton Ranch.
Kvinnor med stake i den i serien.
+ 1
Jag satt och gjorde exakt lika i Torsdags och ladda inför Japanmatchen.
. På ballen med Rom och Cola.
youtu.be/m7kBI0rBjgM?is=pwiNoZc3CxjCzEXx