1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508021 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039581

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Rätt skönt att vi ligger lågt och får in 2 nya spelare. Känner ändå bättre vibbar för säsongen som kommer. Publiken i Ö-vik vill se ett köttande lag som vinner. Skiter i hur snyggt det ser ut.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:

Jag hoppas och tror att våran 3:e lina kommer få kemi och blir lika tunga att möta som vår 3: e lina var 1: a året i SHL..

Titta på deras kvaliteer så förstår du var jag menar.
Det finns kvaliteer för båda typerna av special Teams.
3 st. Arbetshästar
3 st. Som har KG och spelar tufft.
Tekningskvalitte

Måns C - Caderroth - C Mattsson

Har inte tänkt på att Caderoths CV och läste nu att han ganska nyligen har varit över på en NHL med LA Kungs

Saxat från när han vart klar för Vimmerby!

I höstas fick 25-åringen chansen att visa upp sig på NHL-klubben Los Angeles Kings träningsläger, då han bjöds in som free agent för att delta i NHL-klubbens förberedelser inför säsongen.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Själv tvingas jag till två månaders vistelse i en semesterort. Vi hörs.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB