1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508054 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039611

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Caderoth är lite starkare defensivt än Sam, men helt olika är dom inte.
Sam är nog lite bättre overall men jag tror Caderoth får en roll som kommer göra honom mer viktig för laget.
Sen kan jag såklart ha tokfel men om Hinken inte planerar att spela Arvid annat än som 3e center/ytter så tror jag vi kommer ha mycket nytta av honom

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Fatta va tunga vi MoDofans är. Det var känslan jag fick nu innan påfyllning av romcola.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Ge mig mer info om denna center. Jag är lost här. Varför är han så bra.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB