Inlägg: 3039605
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Huh? Vigneault var ju helt ordinarie i AHL, bortsett från tre matcher i ECHL då han gjorde sex poäng... 22 poäng på 56 matcher i AHL är inte dåligt för en HA-spelare...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Caderoth är lite starkare defensivt än Sam, men helt olika är dom inte.
Sam är nog lite bättre overall men jag tror Caderoth får en roll som kommer göra honom mer viktig för laget.
Sen kan jag såklart ha tokfel men om Hinken inte planerar att spela Arvid annat än som 3e center/ytter så tror jag vi kommer ha mycket nytta av honom
Sam är nog lite bättre overall men jag tror Caderoth får en roll som kommer göra honom mer viktig för laget.
Sen kan jag såklart ha tokfel men om Hinken inte planerar att spela Arvid annat än som 3e center/ytter så tror jag vi kommer ha mycket nytta av honom
+ 1
Skulle mer vilja jämnföra honom med Samuel Vigneault.
Som inte hade så mycket starkare siffror än Calderroth
När han värvades in till vår 1: a center och gjorde succe.
Och den här värvningen är från början tänkt som att vara vår 3: e center och arbetshäst och ingen poängsoelare..
Eller typ.. varför plockade Färjestad Marcus Westfält han hade väl inte rosat marknaden på poäng i HA?
Och inte i SHL heller? Ändå är han kvar där?