Silly: Huh? Vigneault var ju helt ordinarie i AHL, bortsett från tre matcher i ECHL då han gjorde sex poäng... 22 poäng på 56 matcher i AHL är inte dåligt för en HA-spelare...
Inlägg: 3039618
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Det vet jag..
Men han producerade inga starka siffror för att värvas in somvår 1: a center.
Hade Hinken plockat in någon exakt samma siffror nu som våran 1: a center så skulle du och andra här inne toksågat den värvningen
Det vet jag..
Men han producerade inga starka siffror för att värvas in somvår 1: a center.
Hade Hinken plockat in någon exakt samma siffror nu som våran 1: a center så skulle du och andra här inne toksågat den värvningen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Grattis till Malcom Gästrin som just valdes till Edmonton Oilers som 84:e spelare totalt i tredjerundan!
+ 4