Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:

Det vet jag..
Men han producerade inga starka siffror för att värvas in somvår 1: a center.

Hade Hinken plockat in någon exakt samma siffror nu som våran 1: a center så skulle du och andra här inne toksågat den värvningen