Inlägg: 3039757
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: försökte va rolig. Ingen aning va den gör.
Men tänkte ingen vill ju klicka på den om man slutar få inlägg.
Samtidigt så skulle ju mitt svar avslöja att det var fel, då den som klickat o frågat kunde se mitt svar.
Jag vet. Det var ett dåligt försök.
Men tänkte ingen vill ju klicka på den om man slutar få inlägg.
Samtidigt så skulle ju mitt svar avslöja att det var fel, då den som klickat o frågat kunde se mitt svar.
Jag vet. Det var ett dåligt försök.
+ 1
Om man har klickat på den?