Silly: försökte va rolig. Ingen aning va den gör. Men tänkte ingen vill ju klicka på den om man slutar få inlägg. Samtidigt så skulle ju mitt svar avslöja att det var fel, då den som klickat o frågat kunde se mitt svar.
Jag vet. Det var ett dåligt försök.
+ 1
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Men tänkte ingen vill ju klicka på den om man slutar få inlägg.
Samtidigt så skulle ju mitt svar avslöja att det var fel, då den som klickat o frågat kunde se mitt svar.
Jag vet. Det var ett dåligt försök.