Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nalle Sjuh:

Nog för att Mora Träsk när man nu uppnått vuxen ålder framstår som ganska äckliga (dessutom kör de playback!), men barnen älskar det. Jag hade lätt gått med Abbe på Mora Träsk bara för att få se hans glädje.