Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: En ny och vem?

"Äh, stockholmjävlarna ska man bunt´ihop och slå ihjäl bara...."

En höjdare som jag hörde på radio Lidingö härnere för ett par år sedan.
Har aldrig hört den sedan dess.
Tror den är bannlyst på SR.
Kan man ha viss förståelse för om man hört den...