Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Ja, det stämmer: Nisse Hult gjorde väl dessutom ett par landskamper om jag inte missminner mig.
Om det sedan är just denna Hult som avses i sketchen ska jag låta vara osagt. Men det är nog det mest troliga.