Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
orion:

Lär ska finnas en trippel-cd med Lars Ekborg (DC++ är ett hett tips). Dessför innan, på vinyltiden, fanns det en box om fyra plattor, tror det är den som har gjort om till cd.

En annan höjdare med Lars Ekborg är Ridåöverhalningen, där han skäller ut Beppe Wolgers efter noter.