Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nalle Sjuh: Åfan, det var alltså röda tröjor under det där lapptäcket med reklam. Själv tror jag att det är säsongsbetonat och ett sätt att blidka Tomte Nilsson.