Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det är läge att spela tvåa på Vemdalen i dag eftersom vi nu slänger in Errol Normbacke på mittfältet. Han är endast 18 år och spås en lysande framtid.

Plockade vi poäng borta mot Wildehjärnorna så skall vi banne plocka utav Brasilia idag också. Vemdalen fortsätter sin offensiva fotboll (5-4-1) ;-)

Så omgångens coach kan nog Wildehjärnorna glömma