Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så får jag tydligen fortsätta att spela X11, eftersom Wildehjärnorna misslyckades även denna gång med att utse sin tränare till bäste coach.

Dessutom har jag hört talas om något våldgästningsförsök av Lumber Jacks gäng riktat mot Bjästa Ballsparkers i Hattrick.