Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Ja, det hade såklart varit praktiskt. Men samtidigt är det väl relativt enkelt och smärtfritt att aktivera kontot på nytt, när det nu "bara händer". Samtidigt är det väl litegrann veckans I-landsproblem om man får en sådan förvarning eller inte.. ;-)