Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Det måste jag göra nån gång, helst med Y1 då för Y32 var lite för ny för in smak.


Fast jag åkte i en sån här eller liknande när jag muckade för tusen år sedan:

www.jarnvag.net/bild/banguide/hultsfredYP.jpg