Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jaha. Ingen hockey på länge, nej. På Arlanda är nästan allt lugnt. Ska bli skönt att komma hem i natt, och just nu är det skönt att tänka på att jag lyckades boka om de lektioner jag skulle ha haft 08.20 imorgon. Sovmorgon, ah.