Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

65selander:

Behåll du ditt veteöl för dig själv, så kan vi andra dricka något som smakar gott och som inte gör en så mätt. 3 veteöl är som 10 vanliga. Det är ju pocenten man vill åt, Helge!