Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander: Zeunerts ... många goda minnen vaknar direkt till liv. Tycker den är en rätt hygglig svensk öl specielt Zeunerts merke samt julölen dom andra sorterna har jag ej ännu testat. Har snurrat in på Tjeckisk öl för tillfället.