Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Då får det bli sådana på bordet man vill ju inte kosta på släkten alltför gott dricka. Zeunerts och grisfötter i gelé *mums*

Sedan så får man ta en sideorder så att man står ut med 66Berglund på hockeyplan på juldagen ;-)