Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Inte Kristallklar det skall vara Hefe ;-)

Köpte en back i TRyskland i somras blandat med Dunkel och Hefe och den kostade max 100 kr om jag kommer ihåg rätt. Hemma går dom på 19,90st