Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Frisco:

Då känner du mig väldigt dåligt. För hem lär jag inte åka efter Mammas Salonger i morgon. Mer troligt blir det att gå på Harrys, O'Learys eller så blir det efterfest på någon balkong.