Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

NuMo:

Det där tror jag inte på förrän jag ser det på hemsidan. Det kommer säkert inte bli något av det och så står vi där med en fot i kvalserien. Jävla helvetes skit-Hedin. Backsidan är bedrövlig, vi har inga centrar och den där jävla Krizan tar ju ingenting.

Bara 1½ timme kvar och det är dödstyst från kansliet. Va f*n håller de på med?