Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

...så är det nu dags för julfest med jobbet. Om en timme är det lite förarbete med ett par öl och kanske en grogg eller två. Sedan Mammas Salonger och efter det får vi se.

Sköt er snyggt nu!