Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: ...så såg vi just ett hån mot boxningen som sport. Hur i h-vete kan domaren bryta en match innan det ens blivit en stående räkning? Hellöjligt. Hur räknar man med att damboxningen ska få en statushöjning när man gör sådär? Ingen titelmatch, my ass! Störtlöjligt...