Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Vist gör vi det. Grabbarna har alldeles glömt hur man gör när man förlorar. Dom försökte idag, bkand annat genom att bjuda på 5 mot 3-lägen, men se de lyckades inte ändå.