Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
El Aka Ali: Jag har bra balans och ni saknar en elegant arena. Vi möter Luleå borta så jag får inte se, men väl höra god underhållning via Webradion. Jag kommer att hålla till godo.