Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Förutom mig och Mårten (Hagström) är nog Lisa den hårdaste av hårda MoDoiter...

Tror ni mig inte så köp nya In Flames och lyssna på Dead End!