Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Jag gjorde en flytt därifrån i somras. Över 20 garderober i hushelvetet. Tog dryga femton timmar att få på bilfan. Över 90 kubik, fast det var ju som vanligt "INTE SÅ MYCKET GREJER"...