Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Emma no15:

Vore det inte bättre att först ta sig förbi kvartsfinalen, och sedan oroa sig för det slovakiska bortfallet? Om ni inte skulle greja kvarten har ni ju oroat er i onödan, och på så sätt fått en kortare förväntad livslängd.