Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: ... så damp det tydligen ned en gosse på BB i Sollefteå idag vid pass 10.12. Pojken skall tydligen enligt den stolte fadern besitta typiska Ångermanländska drag: "Otroligt lik Foppas split-vision och handleder."

Grattis, säger jag!