Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Haha, här hade man kunjnar skriva något riktigt jävligt om bristen på en normalt fungerande, eeh... Men jag tror jag låter bli. Vissa människor talar ibland så utmärkt för sig själv, även när det inte begriper att de gör det.