Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Jag med. Det är en ren förolämpning mot vanliga Nogger som inte fått ett efternamn. Det barkar åt helvete med jämnställdheten annars. Nogger Brown male/female/child/animal-icecream borde det korrekta namnet vara.