Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modoante: Det krävs en toppmålvakt för att bli ett topplag, det finns inga alternativ. Jag säger inte att vi ska värva C. Hirsch, men det räcker inte med Zacke som första keeper.