Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
... så var det väldigt irriterad gammal man på SVT-sporten alldeles nyss. Han skällde, med lätt Gollum-brytning, som en bandhund över att Bäckström hade gjort ett självmål när Färjestad hade an avvaktande utvisning. Underhållande.