Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge: En liten rättelse, det är Mårten som allt som oftast är finklädd på scen.
distritos.telepolis.com/1501/doc/ima/meshuggah_live.jpg

När vi ändå är inom högkulturens världar så bjudar jag dig och Alfred på denna:
www.youtube.com/watch?v=bCxhRujGpbw