Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Det är länge sedan man startade upp det här projektet, och det kommer att bli en sjuhelsikes skjuts i den där spånken.

www.sr.se/cgi-bin/vasternorrland/nyheter/artikel.asp?artikel=723613