Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Cyklob: Jaha, och alla ställer frågor runt värvningar.

"-Jo ser ni, kära fans, så här ser vår värvningsstrategi ut för nästa säsong. Lova nu inte att säga det till någon utanför klubben bara."