Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge: Det är bara att konkurrensutsätta och sälja ut lite av dem, så blir det nån ordning på betongen. Ut i verkligeheten med dem bara.:-))

Men SVT, det behåller vi, lite omstruktureringar bland personalen bara (läs; sparka ut de sista 68:orna), så kanske "informationen blir fri".