Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Åke the Myth: Rena rama snowboard-fasonerna. Här har vi ett stup, undra om det går att hoppa... Jag provar... Fan, det gick! Det kostade bara ett armbrott. :-)

Några sånna polare har man, fast dom har lugnat sig med åren (och skadorna).