RTS: Är du nöjd med ert upplägg och Kentas matching, so fine with me. Hade det skötts på samma sätt i MoDo hade det varit ramaskri och tränaren hade fått kliva av. Nu har det förvisso även stormat runt Kentas vara eller icke-vara hos er, hans matching och ovilja att ge juniorer speltid, vilket jag finner som en frisk debatt, men du verkar nöjd.