Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
... så köpte jag den första av mina mycket få icke-metalskivor för ungefär 20 år sedan. Men där finns min absoluta favorit när det kommer till textrader:

"Natten är vacker och månen är full, du är som natten och jag är som månen..."

Poesi Frisco, poesi...