Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
... så serverade Mia på restaurang Toledos i fredags. Givetvis iklädd en vacker Sm-guldtröja. Ni vet en sån där dom brukar flagga med nere i Timrå. På Toledos finns det ingen pizza, det är en högklassig spansk restaurang.