Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
... så fick jag ett mail idag. Det känns som om någon har missuppfattat något kapitalt.

"Cafeterian i kommunhuset har lunchstängt varje dag mellan kl 12:30 - 13:00."