Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: Så är det en för tillfället en stor filmvecka "hemma" hos er med tanke på 90-årsjubileumet sedan oket kastades av.

Förra veckan:
www.raja1918.fi/

I morgon:
www.tali-ihantala.fi/

Dessutom ska Renny Harlin spela in en 100 miljonersfilm om Herr Mannerheim.